Zatraži termin

Svjetske premijere sportskih automobila u Ženevi: novi Golf GTI, Golf GTE i Golf GTD

Svjetske premijere sportskih automobila u Ženevi: novi Golf GTI, Golf GTE i Golf GTD

Podijeli

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Svjetske premijere sportskih automobila u Ženevi: novi Golf GTI, Golf GTE i Golf GTD

Tri verzije Golfa, tri karaktera, tri učinkovita pogonska sustava – jedan dizajn i filozofija opremanja. Približavamo se svjetskoj premijeri novih Golf GTI, Golf GTD i Golf GTE vozila na sajmu automobila u Ženevi (5. do 15. ožujka 2020.). Prije 44 godine Volkswagen je izumio Golf GTI, ikonu sportskog automobila. Slijedio ga je 1982. prvi Golf GTD, a 2014. prvi Golf GTE s dodanim hibridnim pogonom.

Golf GTI

Automobil postaje ikona kada njegov dizajnerski DNK i karakter ostaju prepoznatljivi desetljećima – kao što je slučaj s Golfom GTI. Volkswagen već 44 godine ponovno izmišlja ovu ikonu sportskih, kompaktnih automobila – iz generacije u generaciju. Osma generacija Golfa GTI-a slavi svoj debi. Novo dizajnirani i razvijeni – u potpunosti digitalizirani i umreženi. Novi Golf GTI pokreće 2,0-litreni turbo-motor s direktnim ubrizgavanjem snage 180 kW (245 KS). Maksimalni okretni moment je 370 Nm. Četverocilindrični motor u sprezi je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Opcijski je dostupan 7-stupanjski mjenjač s dvostrukim kvačilom (DSG).

Golf GTE

Dodani hibridni pogon sastoji se od četverocilindričnog agregata TSI koji proizvodi 110 kW (150 PS), elektromotora snage 85 kW (115 KS), 6-stupanjskog DSG mjenjača i novog litijuma -ionska baterija. Pogonski sklop isporučuje snagu od 180 kW (245 PS) i maksimalni okretni moment od 400 Nm. U odnosu na prethodnika, električni se domet znatno povećao pa sada iznosi oko 60 km. Povećanje dometa postignuto je poboljšanjem nove aerodinamike Golfa i povećanjem energetskog kapaciteta baterije za 50%, do 13 kWh. Golf GTE može se voziti brzinom do 130 km / h u potpuno električnom načinu rada.

Golf GTD

Sportski automobil za duge staze ima 2,0-litreni, četverocilindrični TDI agregat snage 147 kW (200 PS). Maksimalni okretni moment iznosi 400 Nm. TDI skoro pa da oslobađa ovu snagu pri vrlo malim brzinama motora. Kao i kod svih dizelskih motora sa turbo punjenjem, u novom Golfu, GTD-ov pogonski sustav povezan je s dva SCR katalitička pretvarača koji su spojeni u seriju (SCR = Selective Catalytic Reduction). Ovaj dupli SCR sustav uz dvostruko AdBlue ubrizgavanje uvelike smanjuje emisiju dušičnog oksida u usporedbi s prethodnikom. Volkswagen nudi Golf GTD koji u ponudi ima 7-stupanjski DSG mjenjač s dvostrukim kvačilom.

Tri Golfa, tri karaktera

Dizajn tri nova, sportska modela Golfa odražava karizmu, nešto što postaje posebno vidljivo na prednjem dijelu. Standardna LED svjetla su smještena nisko i dominiraju upečatljivim prednjim krajem u kombinaciji s rešetkom hladnjaka. Uski rub ispod poklopca motora, koji se pruža preko cijelog prednjeg dijela, dizajniran je u jednoj od tri namjenske boje – crvenoj za GTI, plavoj za GTE i srebrnoj za GTD. Kada se aktiviraju dnevna svjetla, dvije neprekidne LED trake do Volkswagen logoa naglašavaju ovu upečatljivu liniju. Ovo stvara potpuno novi, savršeni dizajn prednjih svjetala kod Golfova GTI, GTE i GTD. Jednako upečatljiva i savršena je velika, kontinuirana rešetka za dovod zraka na dnu, s uzorkom saća toliko tipičnom za ovaj model, kao i integrirana svjetla za maglu (opcija).

Iako Volkswagen poboljšava digitalne i umrežavajuće mogućnosti Golfa za osmu generaciju – uključujući i GTI, GTE i GTD , mnoge se originalne značajke GT-a još uvijek mogu pronaći. No, “stari” sportski upravljač transformiran je u novi višenamjenski kožni sportski upravljač s dodirnim kontrolama i opcijski integriranim gumbom Travel Assist kako bi moćni Golf modeli postigli najveću brzinu od 210 km / h dok je Travel Assist uključen. Zadržan je i klasični, provjereni uzorak sportskih sjedala. Novi dizajn naziva se Scalepaper. Šavovi sive i crne boje crveni su u GTI, plavi u GTE i svijetlo sivi u GTD-u.

Novosti