GOLF GTI

Golf GTI s novim Vehicle Dynamics Managerom

Agilan pogon, nepogrešiv dizajn, savršena ergonomija, neopisivo zadovoljstvo u vožnji – to je DNK istinskog sportskog automobila. Kod Volkswagena ovo je predstavljeno s tri slova: GTI. Osma generacija sportske verzije Golfa je tu. Novi Golf GTI je digitalniji, umreženiji, bolje dizajniran i aktivniji u pokretu nego ikad prije. Njegov motor s turbopunjenjem stvara 180 kW (245 PS). Novi upravljački program za dinamiku vozila inteligentno upravlja elektromehaničkim sustavima zupčanika. Maksimalna dinamičnost, maksimalna udobnost – Golf GTI kombinira oboje.

Savršeni pogon na prednjim kotačima

Osmu Golf GTI generaciju krasi savršeni pogon na prednjim kotačima. Novi upravitelj dinamike vozila ovdje igra presudnu ulogu. „Ovaj upravljački sustav više razine centralno koordinira sve elektromehaničke funkcije zupčanika,“ objašnjava Karsten Schebsdat, voditelj dinamike vožnje, upravljanja i upravljačkih sustava. „Zahvaljujući kombinaciji novog pokretanja zupčanika, diferencijala sa zaključavanjem prednje osovine i upravljačem dinamike vozila, uspjeli smo podići izvanredne ukupne performanse Golfa GTI-a na još višu razinu. Ovo još više dolazi do izražaja ako je tu i DCC pokretački uređaj s novom softverskom aplikacijom i podesivim prigušivačima.”

GTI vozači mogu personalizirati postavke koristeći standardne značajke izbora profila vožnje i opcionalnog prilagodljivog pogonskog DCC-a. Bolja svojstva vozne dinamike jamče još ljepši doživljaj vožnje. Podupravljivost, tipična karakteristika vozila s pogonom na prednje kotače pri čemu prednji kotači vozila obično gube prianjanje kroz brze zavoje, u stvari je eliminirana.

Dizajn kombinira vrhunski, sportski karakter i funkcionalnost

Novi dizajn prati opipljivo poboljšanu dinamiku. Klaus Bischoff, šef odjela za dizajn koncerna Volkswagen Group: „Novi Golf GTI ima vrlo nisko, vizualno težište koje smo postigli širokim otvorima za zrak na prednjoj strani. “

Standardna LED prednja svjetla smještena su niže. Ona su po izboru dostupna kao IQ.LIGHT – LED matrična prednja svjetla. S rešetkom hladnjaka formiraju upečatljive poprečne trake. Poznata, crvena GTI linija prema vrhu poklopca proteže se preko prednjeg dijela. Po prvi put se rešetka hladnjaka može osvijetliti tankom LED trakom koja se proteže do modula prednjih svjetala s lijeve i desne strane – nepogrešiv svjetlosni potpis. S bočne strane, standardne 17-inčne alu Richmond felge savršeno se podudaraju sa slikom vozila. Straga je GTI krovni spojler značajno proširen. Ispod, sportski difuzor čini razliku novog modela od ostalih GTI verzija s manjim motorima. U skladu s tradicijom GTI-a, ispušni sustav novog modela ima jedan okrugli otvor na lijevoj i desnoj strani.

Digitalni interijer

Još davne 1976. Volkswagen je već stvorio nepogrešiv stil interijera u prvom Golf GTI-u. Ovaj je stil zadržao u novoj verziji, s poboljšanim digitalnim mogućnostima i tipičnim GTI detaljima. Golf GTI više nema bravu za paljenje, jer ju je standardno zamijenila tipka za pokretanje / zaustavljanje motora. Kao potpuno nova značajka, kada se vrata otvore, gumb svijetli crveno sve dok se GTI motor ne pokrene. Trokraki sportski upravljač yesteryear-a transformiran je u novi višenamjenski kožni sportski upravljač s dodirnim kontrolama i opcionalnim gumbom Travel Assist. S uključenim TA gumbom Golf GTI može postići maksimalnu brzinu od 210 km/h.

Digitalni displeji pokreću se čim se otvore vrata. To je fuzija standardnog digitalnog kokpita i Infotainment sustava. Kompozicija s 8,25-inčnim zaslonom ugrađena je u ovo vozilo kao standard, dok je 10-inčni Discover Pro sustav dostupan kao dodatna oprema za najnapredniji paket proširenja. Bez obzira na to koji se Infotainment sustav nalazi u Golfu GTI-a, vizualna i funkcionalna fuzija sustava stvara novu i konzistentnu digitalnu arhitekturu. Pozadinska rasvjeta, koja dolazi u standardnoj opremi, osvjetljava zaslone i mnoga druga osvijetljena područja unutrašnjosti u spektru od 30 boja koje se mogu konfigurirati.

Scroll to Top